Personal atenció al client i post venda (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Randstad Fundación València
Inscripcions tancades
Funcions
- Relació directa amb els nostres clients a través del canal telefònic, email, videotrucada, xat i xarxes socials.
- Implementar estratègies per fidelitzar els nostres clients.
- Realització i seguiment setmanal de pressupostos.
- Ràtio de conversió. Recopilar informació valuosa sobre el client, les seves necessitats i preferències.
- Anàlisi i seguiment d'Enquestes de Satisfacció de client.
- Tramitar: pressupostos, comandes, sol·licituds i reclamacions.
S'ofereix
- Salari: Segons conveni
- Horari: Jornada de dilluns a dissabte. Horari rotatiu. Jornada completa.
- Contracte indefinit.
Requisits
- Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%.
- Experiència mínima de 3 anys en lloc similar.
- Es valora coneixements de portuguès i de francès.