Dependent/a moda - Aldaia (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Fundación Adecco Aldaia
Inscripcions tancades
T'apassiona la moda i l'atenció al client? Cerques treballar a jornada parcial per a compatibilitzar amb altres activitats? Tens disponibilitat immediata? Si la resposta és sí, para atenció a la següent oferta:
Important multinacional del sector moda, requerix incorporar un/a Dependent/a en un dels seus centres situat en el Centre Comercial de Bonaire.
Busquem una persona entusiasta, amb do de gents, actitud positiva, flexibilitat, orientada a la at. al client, ganes d'aprendre, gust per la moda i que li agrade treballar en equip.
Descripció
Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Estos són els nostres principis, els que guien la nostra manera d'actuar, la nostra manera de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.
Funcions
- Assessorar de forma personalitzada als clients.
- Mantindre l'orde de la botiga.
- Atendre i gestionar les caixes.
- Gestió i orde dels emprovadors.
S'ofereix
- Jornada parcial de 20 hores setmanals de Dilluns a Dissabtes en torns rotatius, franja horària segons disponibilitat.
- Contracte temporal, d'1 any.
- Salari 700 euros bruts x 12 pagues aprox.
- Oportunitats de promoció. Torns de treball flexibles i formació en coneixement del producte, Visual Marxandatge i sobretot una gran companyia on treballar.
Requisits
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
- Imprescindible trobar-se en desocupació.
- Disponibilitat per a treballar en horari de matins o vesprades.
- Experiència anterior en llocs d'atenció al client i/o dependent/a en comerç.
Competències a valorar:
Motivació, optimisme i energia: Afrontar el treball diari amb una bona actitud d'alegria, esperança i confiança, mantenint un alt nivell d'entusiasme i optimisme. Mantindre el rendiment malgrat la incertesa i la frustració i traure conclusions positives de qualsevol situació.
Orientació a resultats: Complir amb els objectius marcats per a la tasca, projecte o posició; fer el treball amb la finalitat d'aconseguir uns objectius concrets, fixant metes o objectius desafiadors, millorant i mantenint un alt nivell de rendiment.
Orientació al client: Detectar, atendre i satisfer les necessitats del client adequadament. Considerar al client com a objectiu prioritari. Actuar amb vocació de servici, mostrant una actitud de disponibilitat cap al client, la qual cosa ajuda a enfortir la relació professional amb ell. S'anticipa a les necessitats del client, donant-los prioritat i posant en marxa plans per a satisfer-les.
Treball en equip: Afavorir el clima emocional de l'equip. Potenciar la reflexió conjunta de l'equip. Facilitar la tasca conjunta de l'equip.