Cecotec és una empresa familiar valenciana especialitzada en la fabricació i comercialització de xicotet i gran electrodomèstic, i altres productes i aplicacions per a la llar, amb la finalitat de millorar la vida de les persones i satisfer les seues necessitats.
Aquesta gran família, conformada per més de 900 persones, viuen el seu dia a dia en un clima laboral amigable, on en cada àrea es respira un ambient de companyonia i empatia amb el treball a realitzar, i on es troben amics dels que sorgeixen d'improvist en la vida.
Gràcies a l'equip de treball que conforma l'empresa, Cecotec ha experimentat un enorme creixement a nivell nacional i internacional, obrint nous mercats i grans clients i amb un catàleg de productes cada vegada més divers.
Si busques una empresa important, amb un alt creixement, però alhora familiar, t'animem que en formes part.
Funcions
- Tasques administratives i comptables pròpies del lloc.
- Participació en el complet desenvolupament de la gestió de tresoreria (Anàlisi, previsions, reclamacions, etc.)
- Relació amb Bancs i Control de condicions bancàries.
- Actualització i seguiment de fitxers de cobraments, pagaments i morositat.
- Preparar els reports d' administració de la tresoreria segons la periodicitat requerida.
- Suport requerit pel departament financer.
S'ofereix
- Creixement professional.
- Carrera professional
- Formació
- Projectes apassionants
QUÈ GAUDIRÀS?
- Clima familiar
- Treballar en projectes complexos i desafiants diàriament
- Vesprada d' aniversari lliure
- Cecocantina (menús irresistibles)
- Jornada intensiva juliol i agost
- Flexibilitat horària
Requisits
- Grau en Administració i finances, ADE, Econòmiques o similar
- Mínim 4 anys d' experiència en les funcions descrites
- Nivell mitjà d' anglès
- Coneixements en SAP (valorable)